Ezúttal egy elkeseredett apuka írt nekünk, bízva abban, hogy történetének megosztásával találhat magának vele sorsközösségben élő szülőket, akik segíthetnek neki abban, hogy tisztábban lásson a családjog ellentmondásos világában. Ha tud ilyen szülőről, aki segítene a tapasztalataival levélírónknak, kérjük, írjon nekünk az info@origomed.hu e-mail címre.kislány.jpg

Én egy fiatal apuka vagyok, akitől próbálják eltiltani másfél éves kislányát. A magyarországi gyakorlat tudom, olyan, hogy egy ekkora kisgyermeket az anyának ítélnek. Kapcsolatban vagyok ügyvédekkel, de a másik fél mindenben próbál ellehetetleníteni, besározni s rossz színben feltüntetni. Az anya maga mondta, hogy mindent megtesz azért, hogy ne láthassam többé a kislányomat, és maximum a törvényi minimumba hajlandó beleegyezni. Ez számomra elfogadhatatlan, hiszen megmondtam neki is, ha fordított esetben ő ebbe beleegyezik, akkor én is beleegyezek. Erre azt mondta, az hülyeség, sose egyezne bele ilyenbe. Akkor tőlem miért várja el, hogy beleegyezzek!

Sajnos a bíróval is összevesztem, mert pártolja a másik felet, pedig a bírónak pártatlannak kéne lennie. Mégsem az, és a jegyzőkönyvbe sem említett meg mindent. Például a bíró maga mondta, hogy bizonyított, hogyha a gyermek az anyjától elvan különülve több, mint 48 órát, akkor az súlyosan károsítja szellemi és érzelmi fejlődését. Kérdeztem, hogyha a gyermek az apától van eltiltva már több mint két hónapja, az nem károsítja semmiben sem a gyermeket? Erre nem tudtak válaszolni....Felfoghatatlan és elfogadhatatlan ez a számomra.

Kérném az olvasóik segítségét és tanácsukat, hátha ezáltal tudnának segíteni ügyemnek a kislányom jövőjéért. Hiszen én tudom, hogy  az anya nem is akar foglalkozni a kislánnyal, csak hazudozik ezzel kapcsolatban, és inkább a nagymamára bízza, aki örömmel foglalkozik vele, míg lánya azt csinál, amit akar...Ami már törvényellenes viselkedés és úgy tudom, a polgári peresemény egyik kitétele: elég a gyanú, nem kell bizonyítani ilyen esetben semmit sem. Mégis szokássá vált a magyar jogalkotásban, hogy az anyának ítélik a gyermeket, pedig a törvény a hosszútávú döntésért felelős, és ha az anya ilyen és így nevelték, akkor vajon milyen sors jut majd a kislánynak??? Felháborító ez a fajta gondolkodás a magyar jogrendszerben a családjogi törvény által, amely ráadásul elavult.

Hiába olvasok át minden törvényt és boncolgatom őket, eleve vesztes helyzetből indulok, úgy látom. Apa vagyok Magyarországon...Kérném a történetem megosztását, ezáltal segítséget az ügyhöz, hátha tudnak valami hasznos tippel, tapasztalattal szolgálni velem hasonló sorsú szülők, és esetleg történetemet megosztva hátha találkozhatom olyanokkal, akik hasonló helyzetben vannak.

Köszönöm!!!!

László

A bejegyzés trackback címe:

https://mintacsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr465100506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása