Hat év házasság után, 38 évesen döntenem kellene a férjem és a szeretőm között.A férjem már nem szeret, a szeretőm még nem a férjem. Menjek vagy maradjak? Ez itt a kérdés....

OpenMarriage.jpg

Tudom, hogy azt mondják, a házasság hetedik éve a kritikus, hát, nálunk be is jött. Most léptünk a bűvös hetedikbe, és lépnem kellene, de őszintén megvallom Nektek, nem tudom, merre. Lehet, hogy megosztó lesz a kérdésem, de mi a helyes út az én történetemben?

Amikor megismerkedünk és összeházasodtunk, mi is úgy gondoltuk a holtomiglant, ahogy az emberek nagy része. Nagy szerelem, mindketten érettnek tűnő személyiséggel, tiszta előélet, no gyerek korábbi házasságból, a szüleink is rendes emberek, mégis elcsúsztunk egymás mellett. Aztán jött a gyerekünk, aki most négy éves, és mostanában sokszor kérdezi, hogy "anya, apa mér mérges? megint a dódozóban kiabáltak vele?".

Valójában én kacsingattam más férfi felé, a munkahelyemen nagyon sokan megfordulnak, sok az ügyfél, sok a visszajáró. Van, aki csak miattam jár vissza. És ez a férfi olyan volt velem az elejétől, mintha ékszerdoboza lennék. Nincs gyereke, nincs nője, de valahogy beférkőzött a szívembe, és úgy tűnik, nem is akar onnan kiköltözni.

A férjemmel már lassan 8 hónapja elhidegültünk egymástól, nincs se házasélet, se szociális, beszélgetni nehezen tudunk, most inkább kerüljük egymást, de mégis elé álltam őszintén és megkérdeztem: megpróbáljuk-e a nyitott házasságot. A válasza azonban "nem" volt. Sőt, inkább váljunk el...

Van köztetek olyan, akinek mégis van tapasztalata a nyitott házasságról? Nem hiszem, hogy el kell borogatnom mindent, ha esetleg a férjem valós érvekkel meggyőzhető, hogy a gyerekünknek jobb lenne együtt élő szüleivel...Miért kellene azonnal válni?

Köszönöm, ha biztattok, tanácsot adtok, hogy talán nem is olyan vészes a helyzetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mintacsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr114850687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása